Sunday, November 16, 2008

wEeKeNdz

Hari Khamis ari tu aku balik KT..Actually that was a sudent decision...Aku balik ngan zura setelah di influence oleh mary...At last dapat jugak la aku jumpe si cilik comel ni...miss u so much dear...Mmg dier akan buat aku senyum sepanjang hari...Sape lagi kalu bukan kazen cilik ini...Nor Aqiesha Iemanieyna....a.k.a ACHA....

acha si cilik

Aku hepi sgt biler dier dah start panggil aku kak long and biler aku dtg je umah dier, dier dah start berlari ke pelukanku...hahaha...ayat siot jer....Tapi seriously aku mmg dah rindu banget same si cilik nie..Sempat lagi snap picz sebelum tido..n malam tu first time dier tak tido ngan ibu dier sbb dier dah di culik oleh kak long dier nie untuk tido bersame..But kol 4 pagi aku g htr dier kat bilik ibu dier balik sbb dier dah nangis..Actually dier nangis nak susu jer...aku jer yg tak tau..ces..padahal klu aku bangun buatkan susu, xyah aku kacau che su aku kol 4 pagi..huhuhu...


poneytail tu aku yang ikat..hehe:)

Esoknya aku bangun pagi dier da bangun..aper da budak nie..boleh dier panjat aku tgh tido..kejutkan aku la tu kononnya....Pagi2 bangun duk ajak aku g kedai...Ni susahnya anak2 zaman sekarang...Pandai sebelum sampai masanya...Aku dengan mamai2 suh dier g mandi n siap klu nak g kedai..At last aku yg tertido balik...sedar2 jer dier dah menjerit kat telinga aku.. "Acha dah siap..." So aku terpaksalah menurut kemahuan nya...Tapi tak jadi pun g kedai sebenarnya...aku mlas nak g sbb lepas mandi terfikir yg kat airport tu jem giler coz boeing 747 yg akan membawa jemaah haji ke tanah suci akan berlepas sebentar lagi...mmg macam pesta la sepanjang jalan airport tu...last2 aku bawak dier g memain depan umah n ambik eskrim dlm peti ais jer..Nasib baik ibu dier dah stock baik punya ferero rochel...so tak yah la aku g kedai jejauh dgn jalan yg jem hampeh...


wajah manja kucing...xsempat ikat rambut...

Esoknya aku dah kene balik ke kerteh semula...i have to go back to work..huhuhuhu...Tak puas lagi main2 n manje2 ngan acha...huhuhu...sabar yer dear...nanti ader mase free lagi i will back to u..hehe...pagi2 lagi aku dah berangkat ke tempat keje..tak tau la dier bangun pagi tadi camner..mesti dier cari aku..hehehe....perasan...kweng3...nanti la aku call tya perkembangan pagi tadi...but i'm sure she will ask for me....SO SURE COZ MY HEART ALWAYZ ASK FOR HER!!!!!!


kissing me...

4 comments:

@naBest said...

wah!! mcm anak ko jer.. haha

jUeLiYaNa said...

kazen aku la..tapi klu ko kater dier mcm anak aku sbb comel mmg betul r...hehehe..

Call me -fa- said...

hai juuu!~!!!!!!

ape cer????

jUeLiYaNa said...

call me 'fa'----->saper nie?

~A w@Lk tO rEmEmB3R~ © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!