Friday, November 7, 2008

Osmtezz Hang Out Time!!!!!!

Dah 2 minggu aku menjadi penghuni rumah no 4, lorong 53, perumahan rantau laut...So dgn ini jugak,aku telah mendapat 5 org osmetz baru..Mula2 mcm agak segan n tak tau nak sembang aper.Lame2 dah OK...

But first thing first, just to introduce my osmetzz..All 5 of them are lin,gee,ern,yana n lini..Disebabkan kat rumah nie dah ader org name yana,mula2 aku masuk umah ni diorang panggil aku yana 2. but lelame aku cakap just call me Jue..Macam pelik jer aku rase biler diorg panggil aku yana 2..Hehe..

Anyway...bukan tu yg aku nak cerita..Ari ni setelah 2 minggu jadi penghuni teratak indah nie,aku pertama kalinya hang out ngan osmetzz ku yaitu lin n gee..Kitorang decide nak g megamall and tgk wyg. But u all guess what movie we are watching???Jeng...jeng..jeng... After long discussion,we decide to watch..."KELANTAN BOYS"...Not bad la.. But some of the shots in the films agak sensored la jugak..But aku agak hepi la biler tgk citer nie..Its make me laughing after 3 weeks been in a stress mode.Huhuhuhu....



0 comments:

~A w@Lk tO rEmEmB3R~ © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!