Wednesday, November 12, 2008

mISsInG...

Hari nie aku tak tau nak buat aper..Agak kepeningan dan kebosanan..Dah lame aku tak balik kampung...Dah lame aku tak lepak ngan kengkwan...Sedih jugak sbb holiday yg dirancang tak menjadi..Suddently some sort of feeling comes to my heart..Hurm...guys n gurlz...I MISS U ALL!!!!!!!!!!!!!!


Huda, Fifi, Dave, Me, Ain

Maybe dlm mase terdekat or bulan depan aku akan g KL..Aku rindu saat lepak kat kedai makan, hang out ngan korang semua, lawak2 seram korang...hehehe....In a short words, i miss everything about u all...Sob....sob....:(

Miss u all!!!!!!!

Ok la kengkawan...aku dah kene stop dulu..Actaully tgh curi tulang nie...nanti ngan bos nampak habis lak..Huhu...See u all in next post....

0 comments:

~A w@Lk tO rEmEmB3R~ © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!