Sunday, November 9, 2008

SuNd@Y bLuEs..

Hari ni aku suposedly dtg kerje ngan my opismate but sudently pagi tadi dier call n ckp dier g ngan hubby dier since her hubby kerje pagi...So aku agak kelam kabut sbb budget bersiap lambat la since dah janji ngan dier nak g kol 7.40...Bangun2 dah ader org dlm bathroom..Aku termenung sambil duk pikir nak pakai baju aper nak g kijer ari nie..Susah gak erk biler kijer opis..kene ader banyak stock baju...Huhu...
As a result of kemalasan aku bangun pagi n bersiap, aku kuar umah lebih kurang kol 7.35 pagi nie...Sampai kt junction kat rantau laut tu dah banyak keter...Aku masih fobia ngan tragedi ari khamis ari tu..so aku pusing ikut depan sekolah rantau petronas semata-mata nak elak trafic light and keter yg byk2 kat that junction.
Sekarang dah hampir 2 jam aku menghadap list2 yang perlu aku finalizekan sambil dengar lagu.Tibe2 kedengaran la lagu yg bagi aku agak best dier nyer maksud tersirat..Hehehe...So kat sini aku nak kongsi ngan korang semua lirik lagu tu...Here we go.....
Kasih Yang Tak Dianggap
Aku mentari tapi tak menghangatkanmu
Aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
Aku sang bulan tak menerangi malammu
Akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yg kau ucapkan padaku

reff:
Sebagai kekasih yg tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan tak menerangi malammu
Aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

Sebagai kekasih yg tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

repeat reff

2 comments:

@naBest said...

julia!!!! hehehhe.. wah!!! maju ko skang eh.. hohohoho

jUeLiYaNa said...

hehehe...kebosanan di rumah kebialaan ketiadaan kekerjaan...hehehe...

~A w@Lk tO rEmEmB3R~ © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!