Saturday, November 8, 2008

Dunt Know What 2 Do

Ari ni aku cuti tapi aku tak tau nak buat aper..Semalam dah g Kuantan so ari ni tak tau nak g maner lagi..Pagi tadi ingat nak g cuci kereta n beli barang dapur, but tibe2 biler dah bangun tido,rase mlas plak. Aku dah blur tak tau nak buat aper..Sambil2 godek laptop,teringin nak follow up balik blog yang aku baru create smalam nie..Hehehe..

So, the result of godek2,aku dah add beberape links blog kawan2 aku..But frez, klu ader yg aku tertinggal, korang alert la aku erk..Just tinggalkan korang punyer blog add n name kat shoutbox aku kat sebelah nie..Erm..aku ni bukan pandai sgt nak mengarang...Dgan rasminya aku isytiharkan sekarang yang aku dah kehabisan idea..So i will STOP now..But for this entry la..hehehe...

0 comments:

~A w@Lk tO rEmEmB3R~ © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!